Asistent Manager – Remote

  • Locație:
  • Salariu:
    negociabil
  • Program:
    Full-Time
  • Adăugat:
    o săptămână în urmă
  • Categorie:
    Administrativ
  • Termen limită:
    5 mai 2026

Recrutăm Asistent Manager, pentru clientul nostru de Top, Companie de Consultanță Educațională în sprijinirea elevilor care își doresc să studieze în străinătate.

 

Responsabilități administrative și financiare:

  • Trimiterea contractelor și a facturilor către clienți;
  • Menținerea legăturii cu departamentul de contabilitate pentru situația facturi și plăți;
  • Introducerea clienților noi în baza de date;
  • Contactarea clienților pentru diferite informații;
  • Utilizarea aplicației Odoo;
  • Soluționarea proactivă a problemelor.

Cerințe:

  • Utilizarea unui CRM (preferabil Odoo, constituie avantaj);
  • Experiență cu platforme de comunicare;
  • Abilități interpersonale și organizatorice;
  • Înțelegerea integrărilor și formularelor: Calendly, Typeform, Zapier;
  • Organizare și atenție la detalii;
  • Abilități de comunicare în limba engleză (nivel mediu-avansat).

 

Se oferă:

  • Salariu avantajos;
  • Sistem de bonusare în funcție de rezultate;
  • Job exclusiv online.

 

Dacă ești o persoană pasionată, empatică, proactivă, înclinată spre învățare continuă, networking și autonomie în execuție, te așteptăm în echipă!

Facebook
LinkedIn
Instagram
Tiktok