Consultant Call Center – București
-
-
-
-
-
-
Termen limită:
25 iunie 2026
Recrutăm Consultant Call Center pentru o companie de Top din domeniul înmatriculărilor auto.
Locația: București, sectorul 1, stația de metrou Aurel Vlaicu.
Printre calitățile tale se regăsesc entuziasmul și optimismul? Atunci putem spune că e jobul potrivit pentru tine.
Câteva dintre atribuțiile zilnice de la job sunt următoarele:
- Oferirea de informații clienților, telefonic sau prin e-mail, cu privire la stadiul procesului de înmatriculare al autovehiculului
- Comunicarea documentelor lipsă necesare pentru completarea dosarului de înmatriculare
- Actualizarea constantă a informațiilor în baza de date
Competențele necesare sunt:
- Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional
- Cunoștințe minime în utilizarea Microsoft Office (Word, Excel)
- Constituie avantaj experiența anterioară în vânzări și comunicare cu clienții.
Vei avea parte de:
- Pachet salarial atractiv
- Tichete de masă
- Prime anuale (Crăciun, Paște, 1 martie)
- Prime de vacanta in limita a 3500 lei
- Atmosferă de lucru plăcută
- Cursuri și training
- Mediu competitiv și echipă tânără
- Beneficii suplimentare (Zile de concediu suplimentare)
- Decontare transport STB & Metrorex
Dacă lucrurile menționate anterior sunt potrivite profilului tău profesional, te invităm să aplici pentru rol!
Acest site foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii reprezinta acceptul dumneavoastra pentru aceasta folosinta.